Rekrutacja
Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026
Lista dzieci przyjętych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 na rok szkolny 2025/2026
Lista kandydatów przyjętych [.pdf, 191.54 kB]
Uwaga!
Warunkiem przyjęcia dziecka do przedszkola jest złożenie przez rodzica/opiekuna prawnego oświadczenia woli przyjęcia.
Oświadczenie składają Państwo poprzez profil kandydata w systemie Vulcan i potwierdzają podpisem elektronicznym poprzez profil zaufany lub bankowość elektroniczną.
Termin składania oświadczeń woli: 11.03.2025 r. – 14.03.2025 r.
Rekrutacja dla dzieci nowych chcących uczęszczać do Przedszkola Miejskiego nr 14
Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026 dla dzieci nowych do Przedszkoli Miejskich prowadzonych przez miasto Pabianice będzie odbywać się w dniach od 14 lutego do 27 lutego 2025 roku drogą elektroniczną poprzez stronę: nabór elektroniczny
Ważne!!!
Przed wypełnieniem wniosku w systemie elektronicznym należy koniecznie zapoznać się z zasadami i terminami rekrutacji.
- We wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola wypełnionym elektronicznie rodzic może wskazać trzy wybrane przez siebie przedszkola, zgodnie ze swoimi preferencjami. Wybranie jednego przedszkola nie gwarantuje przyjęcia kandydata do wskazanej placówki.
- Załączane przez rodzica do wniosku rekrutacyjnego dokumenty w formie zdjęć lub skanów muszą być czytelne, w rozdzielczości umożliwiającej komisji odczytanie ich treści.
- Wniosek musi być podpisany elektronicznie (przy użyciu profilu zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego) przez przynajmniej jednego rodzica.
- Wniosek wypełniony niewłaściwie oraz bez koniecznych załączników będzie odrzucony przez komisję rekrutacyjną. Wówczas należy zalogować się ponownie na platformie elektronicznego naboru, dokonać poprawienia wniosku lub dołączyć wskazane dokumenty, zgodnie z komentarzem i uwagami komisji, a następnie ponownie podpisać i wysłać wniosek.
- Zatwierdzony przez komisję rekrutacyjną wniosek i inne dokumenty należy zapisać na komputerze (pamięci urządzenia) oraz wydrukować.
- W dniu 11 marca 2025 r. w siedzibie przedszkola oraz w systemie naboru elektronicznego zostanie podana lista kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przedszkola.
- W dniach od 11 do 14 marca 2025 r. w systemie naboru elektronicznego należy potwierdzić wolę przyjęcia dziecka do przedszkola. Oświadczenie o woli przyjęcia dziecka do przedszkola należy zapisać na komputerze (pamięci urządzenia) oraz wydrukować.
- W dniu 19 marca 2025 r. w siedzibie przedszkola oraz w systemie naboru zostanie podana lista kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola.
- Do 26 marca 2025 roku rodzice dzieci przyjętych zobowiązani są do dostarczenia do przedszkola wniosku rekrutacyjnego, dokumentów potwierdzających spełnienie przez dziecko kryteriów oraz oświadczenia rodziców o woli przyjęcia do przedszkola, które powinny być podpisane przez obojga rodziców.
Zarządzenie Prezydenta w sprawie rekrutacji- terminy [.pdf, 299.44 kB]
Zasady rekrutacji [.pdf, 222.59 kB]
Informacja dla rodziców dzieci obecnie uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Pabianicach
Rodzice, wyrażający chęć kontynuacji pobytu dziecka w przedszkolu od 1 września 2025 roku, zobowiązani są do złożenia: „Deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego” w terminie: od 03 do 06 lutego 2025 roku.
Deklarację o kontynuacji edukacji przedszkolnej będzie można pobrać od nauczycieli grup od dnia 31 stycznia 2025r.
Deklaracje złożone po terminie nie będą rozpatrywane.