Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Zebranie Rady Rodziców

Dnia 15 lutego 2024 roku (czwartek) o godz. 16:00 odbyło się zebranie Rady Rodziców. Przekazane zostały informacje o wydatkach i funduszach Rady Rodziców oraz planowanych wydarzeniach dla dzieci.


W naszym przedszkolu działa Rada Rodziców, w skład której wchodzą przedstawiciele - rodzice z poszczególnych grup wiekowych. Członkowie wybierani są spośród rodziców na pierwszych zebraniach organizacyjno- informacyjnych w grupach.

Rada Rodziców reprezentuje potrzeby i interesy wszystkich naszych wychowanków i rodziców. Systematycznie uczestniczą w spotkaniach Rady Rodziców i decydują o ważnych wydarzeniach, imprezach i uroczystościach w naszym przedszkolu.

Tryb działania Rady Rodziców zawarty jest w Regulaminie Rady Rodziców.
Opłaty na Radę Rodziców w wysokości  200 zł na pierwsze dziecko, a  100 zł na drugie i kolejne dziecko uczęszczające do naszego przedszkola należy wpłacać na konto:

Rada Rodziców przy Przedszkolu Miejskim Nr 14 ul.  Odrodzenia 10, 95-200 Pabianice

Nr konta: 03 1090 1304 0000 0001 2098 0281

Jeżeli ktoś z Państwa jest w trudnej sytuacji prosimy o dostarczenie podania z uzasadnieniem, zatytułowanego do Przewodniczącego Rady Rodziców o zwolnienie z opłaty. Podania należy składać w gabinecie dyrektora przedszkola.
Dziękujemy za dokonywanie wpłat.

Regulamin Rady Rodziców